4 Aralık 2015 Cuma

En sevgiliye resimli iyi geceler mesajları indir facebookta paylaş. İyi Geceler 

İyi Geceler-Resimli İyi Geceler Mesajları

İyi geceler tatlı meleğim, iyi geceler hayallerimin süsü, iyi geceler.

iyi geceler

Sen gecenin derinliğinde uyurken, ben okyanus gibi derin gecenin karanlığında senin hayallerinin peşindeyim. Yanımda olmasanda hayallerin yeter.  Sen uyu tatlı meleğim,  iyi geceler.


iyi geceler



Her neyse...Gecenin karanlığından değil, senin yokluğundan...


* * * * *


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular diliyorum.


* * * * *


İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli.
Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız
Hayata gülümseye biliyorsanız. Ne Mutlu Size. İYİ GECELER


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinlerim,
Bir hayal gibi seni beklerim.
Hasretim, biriciğim, secdiceğim.
İYİ GECELER gül yüzlüm sevdiğim.


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Geceler.


* * * * *


Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. İyi Geceler, Güzel insan.


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Sen gülersen, Hep birlikte güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İyi Geceler.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...

* * * * *

Allah Bir Kulunu Severse Yalvarması İçin Onu Sıkıntıyla Sınar Bunu Unutma İyi Geceler


* * * * *


Geceniz, yeşil kubbedeki yeşil halılarda namaz kılmanın verdiği huzur koksun. Hayırlı aksamlar.


* * * * *


AIIah C.C namaz dışında, başımızı öne eğdirmesin. İyi geceler dostum.


* * * * *


İyi geceler dileklerimi Cenabı Allah'tan senin için niyaz ediyorum.


* * * * *


Hayırlı geceler. Sen uyurken melekler seni korusun sabah bana ulaştırsın.


* * * * *


Gece ne kadar karanlık olursa Cenabı Allah gönlünüzü o kadar aydın kılsın. Tatlı uykular..hayırlı geceler


* * * * *


Allah Celle ve Ala gecenizin üzerine rahmet örtüsünü bürüsün. İyi geceler


* * * * *


Cenabı Allah'tan içinde Rasulullah Efendimizi göreceğin bir rüya dilekleriyle. Hayırlı geceler


* * * * *


Gecen hayırlı rüyaların nurlu olsun…
Hayırlı bir gece rahat bir uyku temennileriyle…Cenabı Allah'a emanet olunuz


* * * * *


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… İyi geceler adam gibi adam.


* * * * *


Baba sana bir baba dedim,bir de seni sevdiğim. Seni çok seviyorum canım babam iyi geceler.


* * * * *


Baba çınar gibidir, meyvesi olmasa bile gölgesi yeter, Bütün dünya bir etse,babam tek eliyle bile yener.


* * * * *


Bugün başardığım ve elde edebildiğim her şeyde senin payın var. Canım babacığım iyi geceler.


* * * * *


Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır, her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler.


* * * * *


Gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına en mutlu şekilde uyan ve sabah gülümseyerek yeni güne başladığında beni aklından geçirmeyi unutma. İyi uykular…
www.guzelsozmesaj.com
* * * * *
* * * * *
iyi geceler mesajları resimli    iyi geceler mesajı indir, iyi geceler sozleri, iyi geceler resmi, iyi geceler mesajı komik, iyi geceler mesajları, sevgiliye iyigeceler mesajları resimli indir paylaş facebookta, iyi geceler mesajları kısa, iyi geceler aşkım, etkileyici iyi geceler mesajları, iyi geceler mesaji

0 yorum:

Yorum Gönder