4 Aralık 2015 Cuma

Resimli iyi geceler mesajı, resimli iyi geceler mesajı indir, güzel günaydın mesajları.

Yine her yer karardı, sessizlik çökmeye başladı.
Ben, gülüme doğru giderken, kır çiçekleri ezilmesin diye...
Bekliyorum sabahı, seni göreceğim diye, iyi geceler

resimli iyi geceler mesajı

Yine çok özledim, her yer karardı, sessizlik çökmeye başladı.
Ben sevgi papatyaları ekiyorum gönlüme, sadakatle.
Bekliyorum sabahı seni göreceğim diye, iyi geceler...

iyi geceler mesajı indir

Yine her yer karardı sessizlik çökmeye başladı.
Ve ben koşuyorum durmadan sana varacağım diye...
Beklemeden sabahı seni göreceğim diye, iyi geceler.

İyi geceler mesajları indir



Resimli iyi geceler mesajı indir



Resimli iyi geceler mesajı indir


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *



Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


Sen benim, içimdeki yaşama tutkususun. İyi geceler, mışıl mışıl uykular dilerim.



Resimli iyi geceler mesajı facebook, resimli iyi geceler mesajları, sevgiliye iyi geceler mesajı indir en güzel sözlerle.

0 yorum:

Yorum Gönder