3 Aralık 2015 Perşembe

Resimli iyi akşamlar mesajı, resimli iyi akşamlar, resimli iyi geceler mesajı, resimli iyi akşamlar mesajı indir,

iyi akşamlar mesajı


Her seher günün doğmasını, seni göreceğim diye çok seviyorum.
Bil ki tek sevincim seni yarın yine görme ümidim... akşamlar, tatlı meleğim...


resimli iyi akşamlar mesajı


Gün batarken;
Hüzün doladım belime,
Düşer giderim kazara,
Tek aşina seni bildim,


resimli iyi akşamlar mesajı


Kini nefreti değil, sevmeyi senden öğrendim.
Sevdiğim iyi akşamlar, huzur dolu en güzel yarınlar...

resimli iyi akşamlar mesajı

Eger göre biliyorsan yıldızları ve hissediyorsan
akşamın sessizliğini sana o huzur dolu sessizlikte
güzel bir Akşam diliyorum İyi Akşamlar BİRİCİĞİM.


resimli iyi akşamlar mesajı

Aşk akşamları sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda. 
bir kalp çizip içine isminin başharflerini yazmaktır 
buğulu camlara .bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum 
sana. İyi Akşamlar BEBİŞLERİN BEBİŞİ


* * * * *
iyi akİnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli. Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız ne mutlu size. İYİ AKŞAMLAR herkese.


* * * * *


Akşamın sessizliğinde dinlerim seni,
Bir hayal gibisin beklerim seni,
İYİ AKŞAMLAR gül yüzlüm sevdiğim.


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Akşamlar.


* * * * *


Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. İyi Geceler, Güzel insan.


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Sen gülersen, Heep birlikte güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Akşamlar...

* * * * *
* * * * *
şamlar mesajı, manzaralı gece mesajı, mesajlar, resimli gece mesajı, şehrin akşam görünümü, akşam mesajı sevgiliye, iyi akşamlar, iyi akşamlar mesajı arkadaşa, resimli iyi akşamlar mesajı face book,

0 yorum:

Yorum Gönder