7 Aralık 2015 Pazartesi

En güzel günaydın mesajları indir, Sevgiliye günaydın mesajı resimli indir paylaş gönder, etkileyici- romatik resimli günaydın mesajları indir facebook paylaş

Resimli Günaydın Mesajları İndir

Resimli günaydın mesajları indir

Ya bir rüzgara takıl gel,
Yokluğunda yanan bu gönlüme,
Ya da ait olduğun yere gel, sız yüreğime.


resimli günaydın mesajları indir


Bahar kokulum, lavantam, gönlümün gonca gülü.Günaydın.


resimli günaydın mesajları indir


Gonca gülüm, kasım patım, güzel kokulu manolyam, günaydın.


resimli günaydın mesajları indir


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


Resimli günaydın mesajları


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.

resimli günaydın mesajları indir


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın

günaydın mesajları indir

Yüreğimdeki arzu, hayalimdeki tutkusun,
Beni yaşatan tek duygusun benim tatlı bebeğim... 
Sevgililer gününü kutluyorum. Daha nice yıllara.


resimli günaydın mesajları


Kar beyazım, gül çiçeğim, manolyam. Günaydın.


Resimli günaydın mesajları indir


Sevgilim, aşkım gerçeğim, gül yüzlü tatlı meleğim. Günaydın


Resimli günaydın mesajları indir


Ağaçların dalındaki kuş cıvıltısının,
Kırlardaki yavşan kekik kokusunun,
Gönüllere verdiği neşemsin sen.
Günaydın en güzelim.





Güzel bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma, seviyorum seni günaydın hayatımın tek gerçeği.

resimli günaydın mesajları indir

Çayıda şekersiz içiyorum zaten. Senden duymak istediğimi yazıyorum tek istediğim sıcacık bir Günaydın.

Resimli günaydın mesajları indir
resimli günaydın mesajları indir

Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


resimli günaydın mesajları indir

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


resimli günaydın mesajları


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde, 
Tatlı sözlerde, 
Nurlu yüzlerde, 
Bazen gündüzlerde, 
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu, 
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.

* * * * *
* * * * *
En güzel resimli günaydın mesajları indir, günaydin resimli mesaj indir, günaydin resimli mesajlar indir, sevgiliye günaydın resimli mesaj indir, komik resimli günaydın mesajları indir, Etkileyici- resimli- romantik-günaydın mesajı facebook resimli -whatsapp-

0 yorum:

Yorum Gönder