4 Aralık 2015 Cuma

Resimli iyi geceler mesajı sevgiliye, sevgiliye iyi geceler mesajı resimli indir, sevgiliye gönderilecek resimli iyi geceler mesajları indir.

Resimli İyi Geceler Mesajı Sevgiliye


resimli iyi geceler mesajı sevgiliye


Seninle sevgi yağmurunda ıslanmak,
Seninle yaşama gülümsemek ne güzel, 
Aşkım, yüreğimde açan gonca gülüm, sevgilim, iyi geceler.


iyi geceler mesajı sevgiliye


Bakmaya kıyamadığım, gözümden kıskandığım,
Melek yüzlüm selvi boylum, iyi geceler...


Resimli iyi geceler mesajı sevgiliye


Bir tek sensizliğe alışamadım, hasretim, gülüm, canımın içinde can,
Seni seviyorum aşkım, sevgilim iyi geceler, tatlı rüyalar, mışıl, mışıl uykular..


Resimli iyi geceler mesajı sevgiliye


Çatlak toprağın imdadına yetişen yağmur olu ver gel.
Hasretim özlemim, sevgilim. İyi geceler ...


Resimli iyi geceler mesajı sevgiliye


Gonca gülüm, lavanta kokulum, iyi geceler, umut dolu yarınlar.


* * * * *


Sevgi çiçeğim gönlümün gülü, neşe kaynağım iyi geceler, tatlı rüyalar.


* * * * *

Hayallerdesin, okyanus gibi derin, rüzgar gibi çılgın, gökyüzü kadar geniş.
Uyumak mümkün mü? Nerede?  Neyse sana iyi geceler ya bana...

Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Sen gülersen, Hep birlikte güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İyi Geceler.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *



Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür, ceylan gözlüm.
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *

En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez



Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *


İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.


* * * * *


Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.

* * * * *
* * * * *
Mesajlar, resimli iyi geceler mesajı sevgiliye, resimli iyi geceler mesajı indir, resimli iyi geceler mesajları, iyi geceler mesajı resimli,iyi geceler mesajı resimli indir ,sevgiliye iyi geceler mesajı resimli indir

0 yorum:

Yorum Gönder