15 Aralık 2015 Salı

Resimli güzel günaydın mesajları, en güzel resimli günaydın mesajları, resimli güzel günaydın mesajları indir, sizin için en güzel sözlerle şiirler...
Resimli Güzel Günaydın Mesajları
Ya bir rüzgara takıl gel,
Yokluğunda yanan bu gönlüme,
Ya da ait olduğun yere gel, sız yüreğime.

resimli güzel günaydın mesajları

Hayata senle öyle tutundum ki, hiç bırakmamacasına. 
Çünkü seninle her şey güzel, günaydın kalbimin gülüne.

Resimli güzel günaydın mesajları

Hasretinle bedenimi sarmışsın gibi hissediyorum,
Her ses, her soluk, sonsuz sihirli ışıklarını ruhumda hissettiriyor.
Kendimi kendimden alamıyorum, afallamış civ civ gibi hissediyorum.
En güzel gün sevgiliden günaydın mesajı ile başlayandır, günaydın.

Resimli güzel günaydın mesajları

Kalbimin bahçesine gelmiş bahar,
Kır çiçekleri, kekik,
Çıt kırıldım lavantalar,
Kar beyaz  papatyalar.
Bak içnde kırmızı bir de gül var.
Benim gülüm günaydın.


* * * * *


İnsan her şeyi ile özeldir.
Akıl ve sevgi ise  Allah'ın İnsanlara en büyük hediyesidir..
Gül yüzlüm hayırlı sabahlar umut dolu yarınlar ...


* * * * *

Mesajlar, resimli güzel günaydın mesajları indir, resimli güzel günaydın mesajları sevgiliye, en güzel resimli günaydın mesajları ,en güzel resimli günaydın mesajları sevgiliye, resimli güzel günaydın mesajları indir, en güzel günaydın msj

0 yorum:

Yorum Gönder