4 Aralık 2015 Cuma

Sayfamızda iyi geceler mesajları, gece mesajları resimli, resimli iyi geceler mesajları, resimli iyi geceler mesajlarını bulacaksın.

iyi geceler mesajları

Sabah seni görebilme ümidi ile...
İyi geceler tatlı rüyalar aşkım. 


* * * * *

Rüyalarda bululmak ümidi ile...
Canım sevgilim seni çok seviyorum,

iyi geceler mesajları


Hamuruma senden katıp,
Sana benzedim tıpatıp,
Gülen gözlerine bakıp,
Sevmeyi senden öğrendim.


iyi geceler mesajları


Beni kanatsız uçuran, 
Candan tenden geçiren,
Nağmeyi senden öğrendim.
Hayatımın anlamı iyi geceler sevgilim.


İyi geceler mesajları


O nağme makamı aşktı,
yol, yordamdı aşktı,
Yürüseydim yakacaktı,
Koşmayı senden öğrendim.


İyi geceler mesajları


Huzurluyum alın terim,
Aza kanaat ederim,
Doymayı senden öğrendim.
Güzel meleğim iyi geceler...


* * * * *

Kini, nefreti unutup,
Güzel gözlerine bakıp,
Sevmeyi senden öğrendim,
İyi geceler segilim.


* * * * *



Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar...


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *



Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür, ceylan gözlüm.
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *

En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez



Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *


İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.


* * * * *


Dünyanın en iyi dostuna iyi geceler, tatlı uykular diliyorum.
* * * * *
* * * * *
gece mesajı, gece mesajları, gece mesajları resimli, geceler, iyi geceler, iyi geceler mesajları, mesajlar, resimli iyi geceler, resimli iyi geceler mesajları, resimli iyi geceler mesajları indir,

0 yorum:

Yorum Gönder