17 Aralık 2015 Perşembe

Günaydın mesajı resimli, günaydın mesajları resimli indir, romantik günaydın mesajı, etkileyici günaydın mesajı, günaydın, hayırlı günler mesajı, iyi sabahlar mesajı.

Günaydın Mesajı Resimli- Resimli Günaydın Mesajları İndir

günaydın mesajı resimli

Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.

* * * * *

Her eser kendi halinde, sende bende güzel ve özelsin, sevgilim.


günaydın mesajı resimli

Yüreğimdeki arzu, 
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim... 

* * * * *

Sen benim ömrümün her anında özelsin.
En sevdiğim, en güzel günler senin olsun.


Günaydın mesajı resimli


Ritmi bozulmadan atan şu kalbim,
İçinde sen varsansın diye bir başka güzel.
Hayatım, canım eşim günaydın, hayırlı günler.


Günaydın mesajı resimli


Yakamoz dolunay serinliğinde
Hazine bilinmez derinliğinde,
Sende benle güzelsin sevgilim.
Günün bereketli, ömrün güzel olsun.


Günaydın mesajı resimli


Genç kız kar beyazı gelinliğinde,
Karanfiller dalında,
Sen her şeyinle, bende özelsin.

* * * * *

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


Mesajlar,günaydın mesajı resimli,günaydin mesajı facebook, günaydın mesajı resimli indir ,günaydın mesajı romantik,

0 yorum:

Yorum Gönder