11 Aralık 2015 Cuma


GÜNAYDIN,
Ah ceylan bakışlı, gonca gülüşlüm.
Aynalara küstüm, bir meltem gibi geli ver.

güzel günaydın mesajları indir

Kuruyan göz bebeklerine bir damla göz yaşı olmak için...Günaydın ey sevgili.

güzel günaydın mesajları indir


Günaydın güzel sevgilim,
Hasretinin yasını tuttum,
Baykuşa yarenlik ettim,
Bir cevher gibi eriyip bittim,
Tükenmeden ömür geli ver.


güzel günaydın mesajları indir

Kollarım çaresiz yana düştü, 
Hayaler kurup bekliyorum sevdiğim,
Bir meltem gibi ne olur geliver. 
Sevgilime günaydın.

günaydın mesajları indir

Sokak lambaları,
Sessizce hışırdayan yapraklar,
Yağmur damlaları ile ıslanan saçlarım.
Nasıl etsem bulutlara mı saklasam? İçim deki dalgaları.
Anlıyorsun işte... Gözümü açtım... ve Günaydın...


güzel günaydın mesajları indir

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm



* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...

* * * * *

Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...

* * * *

Hayal bahçemin, narin çiçeği,
Rüyalarımın süsü,
Gönlümün gülü,
Günaydın.

* * * * *
* * * * *
En güzel sözlerle resimli güzel günaydın mesajları indir, resimli günaydın mesajları indir, güzel günaydın mesajları sevgiliye, güzel günaydın mesajları sevgiliye, güzel günaydın mesajları facebook, arkadaşa güzel günaydın mesajları indir, Eşime eşe güzel günaydın mesajları sevgiliye, güzel günaydın mesajları uzun, güzel günaydın mesajları kısa arkadaşa,

0 yorum:

Yorum Gönder