4 Aralık 2015 Cuma

İyi geceler mesajları, sevgiliye iyi geceler, resimli iyi geceler mesajı indir. 

İyi Geceler Mesajı-Resimli iyi geceler Mesajları İndir

iyi geceler mesajı

Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim

* * * * *

Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde, 
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


iyi geceler mesajı


Hayalerimin süsü, gecen mutlu kalbin huzur dolu olsun İyi geceler! 
Kucak dolusu sevgiler. 

* * * * *

Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.

İyi geceler mesajı

Sonunun iyi olduğunu bildiğim yolda koşuyorum,
Sana doğru var gücümle. Sen uyu İyi geceler...

Resimli iyi geceler mesajı indir


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.

* * * * *

Ben sana kalbimi ikram ettim. Gül yüzlü, tatlı meleğim, iyi geceler.

İyi geceler mesajı

Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


Bu gece yine senin için aşk papatyaları ekiyorum gönlüme, 
Yeni bir güne senle filizlensin diye.

Resimli iyi geceler mesajı indir

İyi geceler birtanem, aşkım. En tatlı uykular, en güzel rüyalar senin olsun.


* * * * *


Huzur dolu, mutlu yarınlara; beraberce ulaşabilmek dileği ile iyi geceler tatlı rüyalar.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *



Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür, ceylan gözlüm.
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *

En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez


* * * * *

Güneş batmış, akşam olmuş, saat bir hadi iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *


İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni görürsün inşallah.
* * * * *
* * * * *
İyi geceler, iyi geceler mesajı, iyi geceler mesajı arkadaşa, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı sevgiliye, iyi geceler sevgilim, mesaj, mesajlar, resimli iyi geceler mesajları indir ,resimli iyi geceler mesajı indir, resimli facebook resimleri 

0 yorum:

Yorum Gönder