5 Aralık 2015 Cumartesi

Sevgiliye  en güzel resimli günaydın mesajları indir facebookta paylaş gönder.

Resimli Günaydın Mesajları

Kuruyan göz bebeklerine bir damla can suyu olmak için gülümse.
resimli günaydın mesajları

Güzelim, tatlım, hayatımın manası günaydın.


resimli günaydın mesajları

Dünyada tüm güzelliklere layık insan şuan mesajımı okuyorsun. En içten duygularla nidam sıcacık, samimi güzel bir günaydın.


resimli günaydın mesajları

Sen benim bitmeyen umudum, günümün güneşisin. Günaydın.


resimli günaydın mesajları


En kalbi duygularla yeniden sıcacık GÜNAYDIN.

resimli günaydın mesajları indir


Gönüller hasret çekmekte, her yanım özlem kokmakta, ben kavuşmayı beklerken, ayrılık düştü bahtıma. Özlediğim sevgilim günaydın.


resimli günaydın mesajları

Güneş doğduğunda gözlerimi açtığımda yanımda uyuyan seni görseydim, ne güzel olurdu ya, GÜNAYDIN

resimli günaydın mesajları

Güne gülümseyerek uyanki enerjin herkesi mutlu etsin. günaydın.


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayırolsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Segilerimi gönderiyorum, selamlar.


* * * * *



İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
günümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Kardeş siteler için aşağıdaki linkleri tıklayınız;

herbilgivar.com

neguzelsoz.com

tatlisozler.com

www.guzelsozmesaj.com

Dijital Dünya

İngilizce Güzel Söz Sitemiz

www.sozvemesaj.com

www.sozlervemesajlar.com

www.guzelsozvar.com

* * * * *
* * * * *
Sizler için güzel sözler var ,güzel söz  Mesajlar, resimli günaydin mesajları,  resimli günaydin mesajları indir , resimli güzel sözler, resimli günaydin mesajları facede paylaş, resimli günaydin mesajları sevgiliye, resimli günaydin mesajları  2015 , günaydın resimli mesaj indir ,sevgiliye günaydın mesajları sevgiliye




0 yorum:

Yorum Gönder