9 Aralık 2015 Çarşamba

Günaydın resimli mesajları, günaydın mesajları resimli, sevgiliyeresimli günaydın mesajları indir oku

.Günaydın Resimli Mesajlar-Resimli Günaydın Mesaları İndir.

günaydın resimli mesajlar

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.

günaydın resimli mesajlar


Tırmanmak zordur, ama manzara tepeden seyredilir. Günaydın

Günaydın resimli mesajlar

Sevgi güzellik değil, sevgi yürek ister. Günaydın.

Resimli günaydın mesajları

Sensiz geçmek bilmiyor geceler.
Dön de gül yüzünü göster.
Yüzünü göster de garibim sevinsin.
Günaydın.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
günümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


   ^  ^
 ( 0 l 0 )
                     

* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.

* * * * *
* * * * *
Güzel bir güne resimli günaydın mesajları indirip değer verdiğinize şirinlik yapmak için;Günaydın resimli mesajlar, resimli günaydın mesajları indir, sevgiliye resimli günaydın mesajları, günaydın resimli mesajları.

0 yorum:

Yorum Gönder