16 Aralık 2015 Çarşamba

Güzel günaydın mesajı indir, güzel günaydın mesajı sevgiliye, sevgiliye güzel günaydın mesajı arkadaşa, resimli güzel günaydın mesajı kısa resimli

Güzel Günaydın Mesajları - Güzel Günaydın Sözleri

güzel günaydın mesajları indir


Ben seni zamanla sonradan değil,
Ben seni bir anda aniden sevdim.


güzel günaydın mesajı indir


Bir turna sesi, bir yürek atımı,
Ben seni, yüreğm çatlarcasına sevdim.


Güzel günaydın mesajı indir

Bakıştan bakışa yürek hizası, 
Küçük benliğimin şirin kozası
En sevdiğim, güzelim günaydın

Güzel günaydın mesajı indir

Sevmek ki harmanı bütün evrenin,
Kan gibi gerekli su gibi derin,
En sevdiğim, güzelim günaydın.

Güzel günaydın mesajı indir


Ben seni el gibi sıradan değil,
ben seni ben gibi yürekten sevdim.


güzel günaydın mesajı


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *

Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *

Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?

* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *

Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.

* * * * *
* * * * *
Mesajlar, güzel günaydın mesajı indir, güzel günaydın mesajı sevgiliye, güzel günaydın mesajı arkadaşa, güzel günaydın mesajı uzun, güzel günaydın mesajı komik, güzel günaydın mesajı sevgiliye uzun,

0 yorum:

Yorum Gönder