10 Aralık 2015 Perşembe

Güzel günaydın mesajı, güzel günaydın mesajları, indir, sevgiliye güzel günaydın mesajı indir.

Güzel günaydın mesajı Resimli-En Güzel Günaydın Mesajları indir

güzel günaydın mesajı

Yüreğimdeki arzu, 
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim... 

* * * * *
Güzel yüzlü  meleğim, günaydın.

güzel günaydın mesajı

Yüreğimdekiarzu, hayalimdeki tutkusun,
Beni yaşatan tek duygusun benim tatlı bebeğim...

* * * * *

Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


Güzel günaydın mesajı

Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...

* * * * *
Hayırlı sabahlar, umutlarla dolu güzel yarınlar, kucak dolusu selamlar.


Güzel günaydın mesajı

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.

* * * * *
Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.

Günaydın mesajları


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


Resimli günaydın mesajları

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.

Güzel günaydın mesajları

Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *

Umutla ve dostluklarla çevrelensin dört bir yanın günün aydın, her günün güzel olsun...


* * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni seviyorum, sadece seni.


* * * * *


* * * * *
* * * * *
Oku indir resimli mesajlari paylaş günaydın resimli mesajı,resimli güzel günaydın mesajı, resimli komik günaydin mesajı,  resimli günaydin mesajı indir, sevgiliye resimli günaydin mesajı indir, resimli günaydin mesajı sevgiliye,

0 yorum:

Yorum Gönder