4 Aralık 2015 Cuma

Sevgiliye iyi geceler mesajı indir, sevgiliye iyi geceler. sevgili için güzel geceler mesajı iletme.

sevgiliye iyi geceler

Gecelerimin ışıldayan güneşi, gönlümün gonca gülü, hayatımın anlamı, iyiki varsın. Seni seviyorum iyi geceler herşeyim.


sevgiliye iyi geceler

Sen benim özlemle beklediğim hayalimsim. İyi geceler tatlı meleğim.

Sevgiliye iyi geceler mesajı


Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana,
Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat,
Kar beyaz tüylerinde kokun,
Ve gagasında iyi geceler busesi...
İyi geceler...


Sevgiliye iyi geceler



Hüzünsüz uyuyup bin bir umutla uyanmanız dileğimle, iyi geceler.


* * * * *


Gönlünüz huzurlu olsun, yüreğiniz sevgiyle dolsun, geceniz mübarek olsun. Allaha emanet olun hayırlı geceler.


* * * * *

Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Geceler.


* * * * *



Aklın güzelliği dil ile belli olur.
Tatlı dillim iyi akşamlar...


* * * * *


Dilin güzelliği söz ile belli olur.
Güzel sözlüm iyi geceler.


* * * * *


Kişinin güzelliği yüz ile belli olur.
Gül yüzlüm iyi geceler.


* * * * *


İnsanın değişmezi gözdür,
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi geceler.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmemek için, uykuyu seni rüyada görmek için istiyorum. En tatlım iyi geceler.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinliyorum,
Bir umutla bekliyorum seni,
İyi Geceler kutup yıldızım.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *

En güzel yarınlara; beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler tatlı bebeğim.


* * * * *


Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyiki varsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler...

* * * * * *
* * * * * *
sevgiliye iyi geceler, sevgiliye, sevgiliye iyi geceler mesajı,  iyi geceler mesajları,  iyi geceler sözleri iyi geceler mesaj, resimli iyi geceler mesajı, resimli iyi geceler mesajı indir, resimli iyi geceler mesajı sevgiliye, resimli iyi geceler mesajı facebook iyi geceler mesajı.

0 yorum:

Yorum Gönder