14 Aralık 2015 Pazartesi

En güzel günaydın mesajları kısa, en güzel günaydın mesajı aşkıma, resimli güzel günaydın mesajları, güzel günaydın mesajı indir facebook güzel günaydın mesajı indir, sevgiliye güzel günaydın mesajı resimli

En güzel günaydın Mesajları Sevgiliye - Arkadaşa - Günaydın

Sevmek onunla göz göze geldiğinde, heyacandan titremektir.

* * * * *
Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.

En güzel günaydın mesajları

Zorluklara inat, yeşerdin yüreğimde.
Gök kuşağındaki her bir rengi kazıdın yüreğime.
En güzelim günaydın.


En güzel günaydın mesajları


Hayal bahçemin, narin çiçeği,
Rüyalarımın süsü,
Gönlümün gülü,
Günaydın.

* * * * *
Kerem yangınının külüdür, sevmek. Günaydın...

en güzel günaydın mesajları

Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


güzel günaydın mesajları

Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerimde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...;
Sevgilim Günaydın!


* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.
* * * * *
* * * * *
en güzel günaydın mesajı aşkıma, en güzel günaydın mesajları, en güzel günaydın mesajları resimli, en güzel günaydın mesajları sevgiliye, en güzel günaydın mesajları uzun, mesajlar, 

0 yorum:

Yorum Gönder