28 Ocak 2016 Perşembe

güzel romantik mesajlar,romantik mesajlar resimli,resimli romantik mesajlar,romantik mesajlar,segiliye,sevgiliye romantik mesajlar,romantik mesajlar indir,

Romantik Mesajlar-İndir-Resimli-Paylaş-Mesajı-Mesaj

Nedir Sevmek?
Sevmek yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam kalkmaktır.


romantik mesaj


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


romantik mesajları resimli



Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


romantik mesajları resimli indir


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.

* * * * *

Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
Her şeyimsin. S&B


* * * * *


Yaşamak dediğin nedir ki?
Düşle gerçek arasında
Erirde tükenir insan.
Kısacık hayatında
Ne hayaller kurar,
Kurtlar sofrasında.
Boşuna kendini yer tüketir,
Yaralıdır insan.


* * * * *


Kah, yaralıdır insan. Unutma!
Kah, yaralanır insan umutla!
Umudumsun bunu unutma.


* * * * *


Tüken Bende
Bu güzellik varken sende,
Aklım aynalarda kalır.
Gül devşirir diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.
Mecnun Leylalarda kalır.
Sen de tutuş, bende.


* * * * *


Sen benim her şeyimsin,
Her şeyim varsa yanımda
Herşey tamam demektir.
Her şeyimsin.


* * * * *

Romantik Sözler (Kırgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kırgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *

Romantik Sözler - Mesajlar (Kırgın)
Yıllarımı, sırlarımı geri ver.
Hasretin yasını tuttuğum yeter.
Baykuşa yarenlik ettiğim yeter,
Cevrinden eriyip bittiğim yeter.
Şöken şafaklarla çıkıp geli ver.



* * * * *

Romantik Sözler (Kırgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *

Romantik Sözler (Kırgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi ger ver!
* * * * *
* * * * *
resimli romantik mesajlar sevgiliye, sevgiliye resimli romantik mesajlar, romantik mesajlar facebook, romantik mesajlar whatsapp, romantik mesajlar 2013, sesi ,sesler,örnekleri,indir, güzel romantik sözler ve mesajlar,uzun romantik mesaj,sevgiliye romantik mesaj, romantik mesajlar ekşi, romantik mesajlar sözler, romantik mesaj sözleri,romantik mesaj tumblr,romantik mesajlar tumblr, mesajlar, romantik mesajlar, romantik mesajlar uzun, romantik mesaj, romantik mesajlaşmalar,




0 yorum:

Yorum Gönder