27 Ocak 2016 Çarşamba

en güzel günaydın msj sevgilime, etkileyici günaydın sözleri mesajları kısa, etkileyici günaydın mesajları resimli, etkileyici günaydın mesajları facebook, etkileyici günaydın mesajları arkadaşa, etkileyici günaydın sözleri.

EN GÜZEL ETKİLEYİCİ GÜNAYDIN SÖZLERİ-MESAJLARI

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.

etkileyici günaydın sözler

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.

etkileyici günaydın sözleri resimli


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.

etkileyici günaydın sözleri resimli indir


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *

Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *

Umutla ve dostluklarla çevrelensin dört bir yanın günün aydın, her günün güzel olsun...


* * * * *

Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *

Yüreğimdeki arzu, 
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...
* * * * *
* * * * *
En güzel etkileyici günaydın mesajları indir, sevgiliye etkileyici günaydın mesajları facebook, günaydın mesajları etkileyici 2016, etkileyici günaydın sözleri resimli, resimli etkileyici günaydın mesajları,sözleri günaydın sözleri, etkileyici günaydın sözleri mesajları sevgiliye günaydın mesajları indir,

0 yorum:

Yorum Gönder