29 Ocak 2016 Cuma

En güzel en romantik sözler, en romantik resimli sözler,resimli romantik sözler,en romantik sözler sevgiliye,sevgiliye en romantik sözler,en romantik sözler indir,sevgiliye söylenecek en romantik sözler,

En Romantik Sözler - En Romantik Mesajlar -
Etkileyici Romantik Sözler

Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


en romantik söz


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


en romantik sözler resimli



Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


en romantik sözler resimli indir


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.

* * * * *

Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
Her şeyimsin. S&B

* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *

Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Yıllarımı, sırlarımı geri ver.
Hasretin yasını tuttuğum yeter.
Baykuşa yarenlik ettiğim yeter,
Cevrinden eriyip bittiğim yeter.
Şöken şafaklarla çıkıp geli ver.



* * * * *

Romantik Sözler (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *

Romantik Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi ger ver!



* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm

* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...

* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *

Sokak lambaları,
Sessizce hışırdayan yapraklar,
Yağmur damlaları ile ıslanan saçlarım.
Nasıl etsem bulutlara mı saklasam? İçim deki dalgaları. 
Anlıyorsun işte... Gözümü açtım... ve Günaydın...


* * * * *


Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerimde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...; 
Sevgilim Günaydın!
 * * * * *
 * * * * *
romantik sözler resimli indir,en romantik sözler facebook da paylaş,en romantik sözler ekşi, sevgiliye yazılacak en romantik sözler,aşkıma en romantik sözler,en romantik sözler face, en romantik sözler kısa, en romantik sözler facebook, en romantik sözler uzun, en romantik sözler, en romantik söz, en romantik sözler sevgiliye,

0 yorum:

Yorum Gönder