16 Ocak 2016 Cumartesi

En güzel resimli günaydın msj,günaydın mesajı, günaydın sözleri,resimli günaydın sözleri,resimki günaydın mesajı sevgiliye,sevgiliye günaydın mesajı,resimli günaydın mesajı facebookta paylaş, facebook da, resimli günaydın sözleri sevgiliye,sevgiliye resimli günaydın sözleri,resimli günaydın mesajı kısa ve söz ,güzel günaydın mesajı ,güzel günaydın mesajı indir,

Resimli Günaydın mesajı- Resimli Günaydın mesajları indir

Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni.
 Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru GÜNAYDIN.



resimli günaydın mesajı



Bu doğan güneş bizim için doğuyor, yeni günü bize
 doğuruyor. Mutlu bir gün geçirmemiz dileğiyle
GÜNÜN  AYDIN olsun CANCAZIM.



resimli günaydın mesajı




Uzaklarda olup ta göremediğim ay yüzlü gülüm,
bahçemin en güzel, en nadide çiçeği GÜNAYDIN



resimli günaydın mesajı



Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır,
benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.GÜNAYDINLAR


* * * * *

Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...

* * * *

Hayal bahçemin, narin çiçeği,
Rüyalarımın süsü,
Gönlümün gülü,
Günaydın.


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajı

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerinde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...;
Sevgilim Günaydın!


* * * * *

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.

* * * * *
* * * * *mesajlar, resimli günaydın mesajı, resimli günaydın mesajları, resimli günaydın mesajı indir, resimli günaydın mesajları indir, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajı resimli indir, 

0 yorum:

Yorum Gönder