25 Ocak 2016 Pazartesi

etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları kısa, etkileyici günaydın mesajları resimli, etkileyici günaydın mesajları uzun, etkileyici günaydın msj, etkili msj, günaydın, 
EN GÜZEL ETKİLEYİCİ GÜNAYDIN MESAJLARI OKU İNDİR PAYLAŞ


Gönül limanımın nadide gülü, 
Hayatımın tatlı şekeri, 
Günlümün güneşi, 

Yaşamımın neşesi. Günaydın.

etkileyici günaydın mesajları

Bu güzel güne sana günaydın diyerek başlamak ne güzel,
Hayırlı sabahlar en güzel mulu yarınlar senin olsun.
Günün aydın, kalbin neşe ile dolsun. sevgiler, selamlar.


etkileyici günaydın mesajları

Ey Sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin.
Yüz parça olmuş gönlümün nuru da sensin. Hayırlı sabahlar.


* * * * *



Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerinde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...; 
Sevgilim Günaydın!

* * * * *



Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.
* * * * *
* * * * *
En güzel etkileyici günaydın mesajları indir, sevgiliye etkileyici günaydın mesajları  günaydın mesajları etkileyici 2016, etkileyici günaydın mesajı resimli etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları facebook da paylaş, resimli indir, sevgiliye etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları sevgiliye günaydın,

0 yorum:

Yorum Gönder