3 Ocak 2016 Pazar

Sizin için değer verdiğinize, en güzel resimli günaydın mesajı indir

Sevgi, seninle; yaşama; senin verdiğin enerjiyle, gülmek; gül yüzünle, sıcaklık gülüşünle anlamlı ve güzel. rüyalarımdaki meleğin günaydın sevgilim.

günaydın mesajı

Senin için ettim aşk yeminler,
Tesbih yapıp çekim mor menekşeleri.
Yaşamıyormuşum ben önceleri,
Ben seni en zor anımda sevgim.

günaydın mesajı

Günün aydın olsun rüyalarımın neşesi. Günün aydın olsun mutluluk kelebeğim. Günaydın.

günaydın mesajı


Sen benim güneşim; sen benim yıldızım olduğun gibi; sen benim bitmeyen enejimsin. Tıpkı şimdi olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.


günaydın mesajı

Sevgiyi seninle, sevinmeyi gözlerinden öğrendim. Günaydın...

günaydın mesajı


Günaydın yüreğime doğan, içimi ısıtan, en güzel güneşim, Tatlı meleğim günaydın.


resimli günaydın mesajları indir


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * * 


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.

* * * * *
Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.
* * * * *
* * * * *

günaydın mesajı, günaydın mesajı indir, günaydın mesajı kısa, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajı resimli indir, mesajlar, resimli günaydin mesajı, resimli günaydin mesajı indir, romantik günaydın mesajı, günaydın mesajları komik,  resimli günaydin mesajları sevgiliye, günaydin mesajı resimli indir, resimli günaydın mesajları indir

0 yorum:

Yorum Gönder