19 Ocak 2016 Salı

En güzel resimli günaydın mesajı facebook da paylaş,resimli güzel günaydın mesajı, resimli günaydın güzel mesajı indir,güzel günaydın mesajı indir, komik günaydın mesajları,resimli komik günaydın mesajları, resimli aşk sözleri,resimli sevgi sözleri

Resimli Günaydın Mesajı İndir -Günaydın Mesajları

Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni.
Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru GÜNAYDIN.

resimli günaydın mesajı indir

Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere 
sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne 
varsa Yüreğimle beynim arası çizgi derinliğince GÜNAYDIN.

resimli günaydın mesajı indir

Gözlerinizi bu sabah mucizelere açmanız
dileğiyle, Hayırlı Günler Dilerim.

resimli günaydın mesajı indir


Her sabah RAB'bimize DUA etmeyi unutmayalım.
Çünkü ALLAH bizi uyandırmayı unutmadı. 
Yaşadığımız her anın kıymetini bilelim,
günaydın ve hayırlı sabahlar.

* * * * *

Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.

* * * * *

Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın



* * * * *

Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.

* * * * *

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.

* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...

* * * * *
* * * * *
mesajlar,resimli günaydın mesajı indir,resimli günaydın mesajları indir,günaydın mesajı resimli indir,resimli günaydın sözleri indir,günaydın sözleri sevgiliye

0 yorum:

Yorum Gönder