29 Ocak 2016 Cuma

En güzel en romantik mesajlar,en romantik aşk mesajlar,en iyi romantik mesajlar,en romantik yılbaşı mesajları,en romantik mesajlar sevgiliye ,sevgiliye en romantik mesajlar,aşkıma en romantik mesajlar indir

En Romantik Mesajlar - En Romantik Sözler -
Etkileyici Romantik Mesajlar

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.

en romantik mesajı

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


en romantik mesajlar resimli

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


en romantik mesajlar resimli indir
en romantik kısa mesajlar, en romantik aşk mesajları,


Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni seviyorum, sadece seni.

sevgiliye en güzel romantik mesajlar, 
* * * * *

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


en romantik mesajlar indir,
* * * * *

Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *

Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...

sevgiliye atılacak en romantik mesajlar,
* * * * *

Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?

* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *

Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.
* * * * *
* * * * *
en romantik mesajlar azerice,sevgiliye gönderilecek en romantik mesajlar, en romantik gece mesajları,en romantik özlem mesajları, en romantik özür mesajları,

0 yorum:

Yorum Gönder