31 Ocak 2016 Pazar

resimli etkileyici sözler kısa anlamlı etkileyici sözler resimli, sevgiliye etkileyici sözler uzun, etkileyici sözler aşk, etkileyici sözler tumblr, resimli etkileyici sözler indir, etkileyici sözler ekşi, etkileyici sözler kısa  twitter, etkileyici aşk sözler, kısa etkileyici damar sözler,

Etkileyici Sözler- Resimli Etkileyici Sözler İndir

Ağaç hışırtısı, kuş sesi, 
İçimdeki vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgi
Yola çıkar beklerim seni, EY SEVGİLİ!

etkiliyici söz

Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


etkiliyici sözler resimli

İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


etkiliyici sözler resimli indir

Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * * 

Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur. 
Ey sevgili...Gül sevgili...

* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...


* * * * *


Tek sokağındaydım mahallenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.



* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * * 

Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettiğinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.

* * * * *

Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan, 
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.
* * * * *
* * * * * 
etkileyici sözler kısa anlamlı, etkileyici sözler resimli, etkileyici sözler uzun, etkileyici sözler aşk, etkileyici sözler tumblr, etkileyici sözler indir,etkileyici sözler ekşi,etkileyici sözler twitter,kısa etkileyici sözler,etkileyici aşk sözler,etkileyici damar sözler,etkileyici sözler sevgiliye, etkileyici sözler sevgili, sevgiliye etkileyici sözler,etkileyeci sözler resimli indir

0 yorum:

Yorum Gönder