7 Şubat 2016 Pazar

sözler,sevgililer günü sözler,sevgililer günü sözler indir,sevgililer günü sözler kısa,sevgililer günü sözler komik,sevgililer günü sözler facebook,paylaş, sevgililer günü sözler resimli,sevgililer günü sözler beta,sevgililer günü sözü,sevgililer gunu sozler, resimli sevgililer günü sözler,sevgililer günü sözler sevgiliye,sevgiliye sevgililer günü sözler

Sevgililer Günü Sözler - En Güzel Sevgililer Günü Sözler - İndir -Paylaş-Resimli


sevgililer günü söz


Sevgi pusulam,
Gönlümün sultanı,
Dost bağımın gonca gülü,
Ay yüzlüm,canımın cananı...
Seni seviyorum Aşkım...


sevgililer günü sözler resimli


Hayatımın anlamı,
Güzeller güzelim.
Rüyalarımın sahibi.
Yüreğimdeki kor ateşim,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun...
Sen benim özelim,
Yüreğime doğan aşk meleğimsin, 
Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


sevgililer günü sözler resimli indir


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...



* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğim,
Sen benim canımın canı,
Sen benimhayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sen benim özelim,
Yüreğime doğan aşk meleğimsin,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *


Can tanem.
Gül yüzünden öpüyor,
Sevgililer Gününü Kutluyorum.


* * * * *



Tatlı Meleğim, Güzel gülüşünü,
Tatlı bakışını, özlüyorum. Sevgilim.
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana,
İmkansız olduğun için tutkunum sana.
İmkansızım Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda!
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


0 yorum:

Yorum Gönder