4 Şubat 2016 Perşembe

mesajlar, en etkileyici mesajlar, en etkileyici aşk mesajları, en etkileyici mesajlar facebook, en etkileyici mesaj, en etkileyici sevgi mesajları, en etkileyici mesajlar  indir, en etkileyici mesajlar resimli, resimli en etkileyici mesajlar,en etkili mesajlar resimli indir

En etkileyici mesajlar-En güzel etkileyici mesajlar-İndir-paylaş-resimli

Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,

en etkileyici mesaj

Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.


en etkileyici mesajlar resimli

Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


en etkileyici mesajlar resimli indir


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * *

Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur.
Ey sevgili...Gül sevgili...

* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...



* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.



* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * *


Bu güzellik varken bende,
Aklı kalır her halinde,
Gül sende, diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum.
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


 * * * * *


Yüreğimdeki arzu,
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...


* * * * *


Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Umutla ve dostluklarla çevrelensin dört bir yanın günün aydın, her günün güzel olsun...


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz,  istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *


Tıpkı yıldız gibisin pırıl pırıl, ışıl ışılsın, fakat sen özelsin çünkü sen bir tanesin. Bir tanem günaydın.


* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *


Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni seviyorum, sadece seni.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler - Mesajlar (Kızgın)
Yıllarımı, sırlarımı geri ver.
Hasretin yasını tuttuğum yeter.
Baykuşa yarenlik ettiğim yeter,
Cevrinden eriyip bittiğim yeter.
Şöken şafaklarla çıkıp geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi ger ver!


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder