22 Kasım 2016 Salı

Resimli Hayırlı Sabahlar-Hayırlı Sabahlar Günaydın-Arkadaşıma Hayırlı Sabahlar Resimli

Sevgi çiçeğim;
Sabahlarıma neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Günaydın


* * * * *


Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü günaydın.



* * * * *


Seni o kadar seviyorum ki; Günününe güneş gibi doğmak, güneşin evreni kucakladığı gibi seni sarmak, rüzgar gibi tenini okşamak istiyorum her şeyim.


* * * * *


Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun...


* * * * *


Hayatımın anlamı, gönlümün güneşi, gül yüzlüm. Hasretim günaydın Sevgilim....


* * * * *


Canımın cananı, gözümün bebeği,
Kördüğüm gibi severim seni,
Günaydın helalim, sevgili eşim.


* * * * *


Günaydın Kankam,
Günaydın dünya, günaydın güneş,
günaydın doğa, günaydın kuşlar,
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım.
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


* * * * *


Canımın içi, her şeyim. Her şeyden daha çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim. Günaydın.


* * * * *


Sabahın kor Güneşi vursun güzel yüzüne, öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım hayalinde ben olayım odanın her yerinde Günaydın sevgilim.



* * * * *


Sabah tutamasam da elini, sabahın erken saatlerinde göremesem de şirin ve güzel gözlerini, seviyorum seni sensiz olmaz unutma sakın bu kelimelerimi, günaydın gül yüzlü sevgilim. Hayırlı Sabahlar...


* * * * *


Sadece rüyalarımda değil, hayalimde yaşatıyorum seni, yüreğimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın...


* * * * *



Günün Öyle bir gün olsun k; Hiç bitmese dediğin, huzur, sevgi, aşk heyecan içinde yüreğine mutluluk ve sevinç dolsun. Hayırlı Sabahlar.


* * * * *


Seninle nice güzel günlere merhaba, günaydın sevgilim. Neşe kaynağım, huzurum, günaydın.



* * * * *


Özlemim seninle gelecek yeni güzel günlere. Gül yüzlüm, Sevgilim, Günaydın Kalbimin baharı, göz bebeğim günaydın.



* * * * *


Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu yaşıyorum Sevgilim Günaydın...




Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Aşkım.


* * * * *


Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *


Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.


* * * * *


Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *


Dünyada en güzel şeysin; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *

Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, seni gördüm odamda, eşyalarımda, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim kalbimin incisi günaydın bir tanem.


* * * * *


Günaydın sabah meltemi ile yüreğime doğan güzellik, Hayırlı sabahlar...

* * * * *
* * * * *günaydın, günaydın mesajları, hayırlı sabahlar, hayırlı sabahlar günaydın, günaydın hayırlı sabahlar, günaydın hayırlı sabahlar arkadaşlar, günaydın hayırlı sabahlar facebook, hayırlı günler sabahlar sözleri, arkadaşa, dostuma, facebook için.

0 yorum:

Yorum Gönder